Cum sa iti adaptezi CVul pentru locul de munca dorit?

Ai gasit un anunt pentru un post pe care ti-l doresti foarte mult? Primul pas pentru a obtine acel post este cu siguranta sa iti adaptezi CVul pentru a scoate in evidenta calitatile care sunt cerute de angajator in descrierea postului.

* identifica abilitatile necesare
* compara experienta si pregatirea ta cu descrierea jobului
* pentru fiecare loc de munca la care ai lucrat scoate in evidenta abilitatile cerute acum
* nu uita sa prezinti exemple adevarate si  relevante
* descrie contributia ta unica la imbunatatirea mediului din cadrul firmei

Pentru identificare continutului CV-ului tau primul pas este sa identifici compania si locul de munca pe care le doresti. Dupa aceasta urmeaza o auto-analiza minutioasa a experientei si a obiectivelor tale.
Pentru a identifica care dintre abilitatile tale sunt relevante pentru pozitia respectiva ia o bucata de hartie si imparte-o in doua. In coloana din stanga treci lucrurile la care esti bun si in care ai experienta si in cea din dreapta cerintele postului. Incearca sa vezi cate elemente din cele doua coloane coincid. Daca nu sunt multe reanalizeaza experienta ta si incearca sa gasesti situatii din care sa rezulte abilitatile trecute in coloana din dreapta.
Structureaza toate aceste concluzii in CV pentru ca angajatorul tau sa le gaseasca usor.

Nu uita sa dai exemple reale. Angajatorii doresc sa stie cum reactionezi in diverse situatii asa ca nu te lasa surprins de intrebarile lor si incearca sa identifici tu care sunt punctele tale tari si care sunt cele slabe.

Multa bafta!

Lasă un răspuns