Se spune ca, in medie, angajatorii primesc sute de CV-uri si acorda cate 15 secunde pentru fiecare in parte. Asadar, este foarte important sa acorzi o atentie sporita crearii acestuia.
Structura clasica a modelului de CV este urmatoarea:
1. Date contact
2. Experienta profesionala
3. Educatie
4. Competente/Abilitati
5. Obiectiv profesional
Experienta profesionala este considerata factorul cel mai important de decizie in procesul de recrutare. Astfel, axeaza-te pe rezultatele obtinute in urma experientelor de lucru mentionate, foloseste cuvinte-cheie pe care le cauta angajatorul tau si adapteaza-ti modelele de CV pentru angajare in functie de fiecare job la care aplici.
Notarea experientei profesionale se face incepand cu cel mai recent job avut, listand apoi si restul rolurilor ocupate. Mentioneaza taskurile realizate, evitand sa copiezi identic responsabilitatile din fisa postului. Pune aceasta sectiune in valoare, sublinind abilitatile si realizarile tale.
Exemplu responsabilitati job
- Asistarea farmacistului in consilierea pacientilor si in eliberarea de medicamente si produse nonfarmaceutice corespunzatoare nevoilor acestora.
- Receptionarea,verificarea si aigurarea depozitarii produselor farmaceutice si nonfarmaceutice pentru a mentine stocurile de produse la un nivel optim
- Participarea la implementarea si derularea campaniilor promotionale in scopul indeplinirii obiectivelor comerciale ale companiei.monitorizarea si gestionarea stocurilor,sugerarea de achizitii pentru asigurarea unei aprovizionari optime.
Exemplu realizari profesionale
- Am obtinut premiul pentru cel mai bun agent de vanzari in octombrie 2011
- Am redus cu aproximativ 10% timpul de asteptare al clientilor
- In parteneriat cu Cargus am obtinut un bonus de 15% din valoarea contractului de prestari servicii, 3 ani consecutiv