Model de CV secretara

Functia de secretara ocupa un loc important in cadrul unei companii, fiind persoana care poate asigura un bun flux al comunicarii in interiorul companiei, cat si in exteriorul ei. La ora actuala, pe piata din Romania, sunt foarte multe oferte pentru job-ul de secretara. Experienta si aptitudinile dezvoltate la locul de munca anterior iti pot asigura un interviu, in special daca pui aceste aspecte in evidenta in CV.

Cum sa completez campul “Obiectiv profesional” intr-un CV de secretara

Obiectivul profesional trebuie sa contina informatii despre domeniul dorit, tipul companiei si beneficiile pe care le obtine firma in urma angajarii tale. Un obiectiv clar si care demonstreaza ca stii ce iti doresti din punct de vedere profesional capteaza atentia angajatorului si il determina sa continue citirea CV-ului.

Cum sa completez campul “Experienta profesionala” intr-un CV de secretara

Acest camp este unul dintre cele mai importante, care suscita interesul angajatorului. Mentioneaza titlul job-ului, compania, domeniul de activitate si responsabilitatile avute. Pune accent pe rezultatele obtinute, deoarece acestea evidentiaza interesul pentru acest domeniu si abilitatile pe care le-ai dobandit sau dezvoltat. Desi abilitatile le mentionezi intr-un alt camp, este esential ca acestea sa reiasa din rezultatele de la locul sau locurile de munca avute.

Cum sa completez campul “Educatie si formare” intr-un CV de secretara

Studiile trebuie mentionate in ordine cronologica descendenta, precizand, universitatea, facultatea, perioada, diploma obtinuta in urma absolvirii si materiile care au relevanta pentru postul dorit. Cursurile de formare, de specializare, training-urile la care ai participat le poti trece tot in acest camp, precizand competentele dezvoltate in urma lor.

Cum sa completez campul “Limbi straine cunoscute” intr-un CV de secretara

A cunoaste o limba straina de circulatie internationala la un nivel mediu sau avansat este o cerinta pentru aproape orice job, in special in cazul in care compania are parteneri sau clienti straini. In cazul in care detii un atestat de cunoastere a unei limbi straine, precizeaza tipul acestuia si nivelul la care te afli. In caz contrar, evalueaza-ti cunostintele orientandu-te dupa nivelurile Cadrului European Comun de Referinta pentru Abilitati de Invatare a Limbilor Straine, urmand sa faci corespondenta cu sistemul “incepator-mediu-avansat”, pe care il treci in CV.

Cum sa completez campul “Competente si aptitudini de utilizare a calculatorului” intr-un CV de secretara

In acest camp trece toate cunostintele software, hardware, legate de baze de date sau limbaje de programare, precum si nivelul de cunoastere a acestora. In cazul in care detii certificari ale cunostintelor tale de utilizare a calculatorului, precizeaza-le in aceasta sectiune a CV-ului.

Cum sa completez campul “Alte competente si aptitudini” intr-un CV de secretara

Specifica in acest camp abilitatile tale innascute sau dezvoltate pe parcursul anilor de studii sau a experientei de secretara, care sunt relevante pentru acest domeniu si care te-ar putea diferentia fata de ceilalti candidati pentru acest job.

Pentru a-ti veni in ajutor, iti oferim un model de CV de secretara, care poate fi un sprijin in alcatuirea propriului tau CV.

Descarca Model de CV secretara >>

Lasă un răspuns